Stalingrad

Hikaye yazmak istemiyorum bugun, seninle konuscam biraz. Bayadir kimseyle konusmadim. Ya neyse ben gecenlerde stalingradi izledim. allahim izlemez olaydim, arkadas ben cok almanli film izleyemiyorum. neden diycen, izliyorum hop aksamina ruyamda kabus goruyorum. neyse stalingradi izledim. ki ordaki kepce kulakli almani cok sevdim, adam resmen almanyadaki tek komik almanmis ya. neyse, iste gec bitti film zaten, yattim uyudum.

gozlerimi bir actim boyle hangar gibi bir yerdeyim. abov sagda solda gamali hacli bir suru sarisin insan birbirine der die das diyor. hayir belki baska seyler de diyorlar ama benim almancamla bi tek bunlar anlasiliyor. kalkiyorum oturdugum yerden. basliyorum yurumeye ben yurudukce yanimdan gecen insanlar bana asker selami veriyorlar, bende donup aleykum selam diyorum. derken bir ayna goruyorum abov baya ustumde yesil nazi uniformasi, boyle ucerli beserli madalyalar gamali haclar. ohannes diyorum icimden sonra bir alman bana gelip, general saldiri icin haziriz diyor. ben tabi o zaman gidelim diyorum. ulan megerse ruyamda benim baya bir boluk alman askerim varmis. biz sonra bu almanlarla ruslara saldiriyoruz. ben ama nasil bagiriyorum yok dusman 5 yonunde yok 11 yonunde. boyle seyleri bildigimden de degil. neyse en son ben ve almanlar bir sokaga giriyoruz. bir asker bagiriyor achtung achtung diye, megerse tuzakmis ruslar bizi esir ediyor. tekrar gozlerimi aciyorum boyle karanlik magara gibi bir yer, iki tane rus asker ellerinde votkalar beni sorguluyorlar. ben basliyorum aglamaya ya abi ben alman degilim siz beni birakin, boyle alman mi olur su saclara bak, alman olsam fuhrer coktan gaz odasina atardi beni diyorum. ama nasil agliyorum adamlari, kendimi yerlere atiyorum

sonra uyanmisim. ama fark etmedim uyandigimi. meger yatagimdan salona kadar kosmusum. salonda kendime geldim, dur lan dedim kendime ne yapiyon deli ruya gordun dedim. sonra gittim tekrar yatmaya ama tekrar dalana kadar anam agladi. odum koptu.

ben zaten sirf bu korkumdan das experiment’ i izleyemiyorum. gerci ben zamaninda das boot’u efenime soyleyim schlinder’in listesini izleyip kabus gormus insanim. ya birak kabuslari ya insan der untergang’i izleyip aksamina ruyasinda yere comup biz berlini savunamadik, nasil savunamadik diye aglar mi? yeminle bilinc altim corap cekmecesi gibi.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s