Kafamda ki baliklar l

aklindan bi katedral tutta, beni bahcesine gomsunler beni demis ali lidar. hani katedral tutamazdin da sen, bari bi cami tutaydin. ne bileyim bi kulube. yada yok yok. tutma bi yer. dilini bilmedigim zangoclarda arkamdan fatiha filan okumasin hic. tarik tufani hic anlamam ben. lola seni seviyor, sen onu seviyorsun. ben zor insanim deyip gitmek ne demek? benim kucukken bi baligim vardi. oldu sonra. gommuslerdi bahceye annemler. ben cok aglamistim. annem dedim. anne. benim annem degisik bi kadin. empati yapamaz. yedigim dayaklar, hakaretler, kufurler falan ama gecti hep. belkide gecmedi. herseferinde ince derimi parcalayip, yaraliyor belki de. ondan nasir tutmamasi derimin belki de. baligim oldugunde cok agladim ben. babam dediki zorla guzellik olmaz. cok mu cirkindik ki? bilmiyorum. belkide cok cirkindik. masumiyetimizi kaybettik. baligim oldugunde cok agladim ben. babam evi terk ettiginde de aglamistim. 10 dakika sonra gelip yeter dediler. kardesim oldugundede aglamistim. 2 gun sonra gelip yeter dediler. allah cok ilginc ya. boyle derine bisey isliyor acaip canin yaniyor. sonra bi bakiyorsun seni tamamliycak bir sey dikmis aslinda. hani eksikmiste sen fark etmemissin. ama allah fark etmis. allah iyi ki var. allah benim arkadasim. herseyimi konusurum onla. o aglama da demez. yeter de demez. icinden gecir duyar seni. baligim oldugunde cok agladim ben. bir kere annem bi bardak fantayi doktu diye, acaip dayak yemistim. allah vardi yanimda. bir kere de kalbim parcalandi bi baktim allah yanimda. ne diyor. sen bilmesinde rabbim bilir. kardesim oldu benim. bi tane sari montum vardi, cok sismandim icine sigamiyordum. 4 sene sonra giydim. ustume oluyor simdi. tarik tufana gicik olurum. turist omere de. hemen vazgecenlere de. babam gitmisti allaha soyledim donsun diye. kucuktum o zaman. dondu babam. cok sukur. cok dayak yedim ben. cok hirpalandim. kucuktum ama. gecti simdi. sari montum cok guzel. kendime bi suru balik alicak param da var. ama ben o baliga cok aglamistim.

Bir Cevap Yazın

